Bara 1 år kvar

Ja, då var det bara 1 år kvar av mitt tonårsliv ^^. Kanske man skulle ta och leva loppan nu detta sista år, ta igen allt jag "missat" av att vara en tonåring. Känner att jag varit nästan lite för snäll och lydig ibland :P

Dagen har varit jätte mysig. Dock tidig morgon, men det var trevligt det med. Gick upp kvart över sju. När jag kommer ner står det ett stort paket på köksbordet. I det stora paketet låg ett par bruna ridbyxor (som jag valt ut själv :P), en vet regnkappa med svart mönster på och en jätte mysig vit stickad kofta.
Kl 8 begav vi oss (jag och pappa) mot stan, fotboll på G. Levide - Dalhem. Kom fram till Rävhagen (där dom skulle spela) vid 8.50. Matchen börjar 10 (så går det när man har en pappa som är tränare). Tog en promenad på ca 45 min och kom lagom tillbaka för att slippa vänta så jätte länge på att dom skulle börja. Emelie, Jossan och Cilla var där, så jag slapp bli ensam, trevligt sällskap. Levide förlorade med 0 - 1, inte rättvist (fast det är det väl nästan aldrig när "ens lag" förlorar :P).

Kom hem, slappade lite och vid tre kom mormor, Jimmy och Emelie på fika med resten av familjen här hemma. Glass, grädde, banan, maräng och varm chokladsås, riktigt smaskigt. Jimmy och Emelie blev kvar till kvällsmaten också, Ädelostpaj och Skinkpaj.

Fick ett trevligt samtal av Marika och hennes present, resa till sthlm med boende på hennes och Stoffes soffa ^^. Ser fram emot det, blir att spara massa pengar så man har råd att shoppa lite. Av Jimmy fick jag pengar till Twilight DVDn som inte kommit ut än. Mormor gav ett kakfat med tre våningar. Av Mikaela fick jag ett Disney macka- och voffeljärn och två böcker. Sen fick jag parfymen Paris Hilton Can Can. Tror jag täckt av det mesta i present väg,

Skulle iaf vilja sammanfatta denna dag som riktigt lyckad (bortsätt från matchresultatet) och mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0