En bra dag

Idag har varit en riktigt trevlig och mysig dag. Åkte in till stan en snabbis med Madde. Skulle hämta mitt mönster till balklänningen som  kommit :D Sen hörde jag rykten om billigt lösgodis på obs, 3.9, helt okej om du frågar mej (fint rimm va :P). Gjorde ett litet stopp vid Bikbok för att spana in deras super rea. Köpte en jätte mysigt kortärmad tröja för 50 kr (49,50 om man ska va exakt). Provade en grå stickad tröja med korta ärmar, ångrar nästan att jag inte köpte den, vet dock inte när jag skulle få tillfälle att använda den. Funderar på att gå införbi där igen på torsdag innan jag börjar jobba. Finns den kvar så finns det en risk att jag köper den :P






När jag kom hem red jag Easy på ridbanan. Började med att longera lite. Mest för att se hur han gjorde med galoppen. Det som var ganska intressant var att högergaloppen som han aldrig använder under ridningen var den som gick bäst under longeringen. Red en stund efter det. Jobbade lite med flyttningar på volten och traven. Kan säga att traven gick inte alls bra idag. Lite besviken, det gick ju faktiskt ganska bra sist vi träna. Men idag ville han inte alls gå fram, lyckades dock till slut få det lite bättre. Få hoppas att det går bättre nästa gång, longeringen gick iaf prima =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0