Invigning

Ja, invigningen av mina nya fina fotbolls skor blir troligen på tisdag. Ska göra ett nytt försök att komma iväg på min första träning. Ska eventuellt testa skorna lite i morgon, Mikaela har tjatat på mig i flera dagar att vi ska ut och lattja lite boll så ska se om tiden finns i morgon. Hon är bra söt den lille ^^.

Solen tog riktigt fint på matchen igår. Har fått färg i urringningen och i ansiktet. Fortsätter det så här så kanske man kan lyckas få en helt okej färg innan studenten, utan att fuska med solarium :P

På onsdag ska kanske jag och mamma åka in till stan och köpa tyget till min balklänning. Ser fram emot när det börjar sys en massa.

Kommentarer
Postat av: bine

försöker du säga att solarium är dåligt ;) ? haha

2009-04-13 @ 15:10:16
Postat av: Jennie

Nej, bara fuskigt :P

2009-04-13 @ 17:33:04
URL: http://thepopcorn.blogg.se/
Postat av: Marika

Lycka till med fotbollen!! Sy balklänning e kul, man känner sig som en prinsessa i sån dära klänningar=)

2009-04-13 @ 18:24:23
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0