Jag blir så trött..

Ska mitt knä aldrig ge sig? Troligen inte och det vet jag ju egentligen. Men än då.

Spelade träningsmatch mot Gotland Södra idag. Först hoppade knäet på slutet av uppvärmningen. Skulle skjuta ett långskott. Gjorde jäkligt ont men släppte ganska snabbt. Började på bänken, kom in efter en kvart (?) kanske. Gick bra att spela och det var riktigt skoj att vara på planen, i sitt gamla tröjnummer dessutom (!), och jag trivdes fint att spela i grönt :) När det var en halv minut kvar av första skulle jag lägga en frispark, då small/hoppade knäet igen, lite värre den här gången. Kunde inte spela mer den matchen, även om jag va lite sugen mot slutet. Men det hade inte funkat. Nu är knäet stelt och gör ont att böja. Bara att vänta några dagar på att det ska gå över.

Resultatet i matchen tänker jag inte säga, alldeles för tråkigt.. Men vi gjorde ett mål, fast det räckte inte.

Kommentarer
Postat av: Marika

Tråkigt med knäet, finns det inget de kan göra åt det?? Kul att det gick bra annars, du får strunta i att lägga frisparkar och skjuta..=)

Kramar

2009-04-27 @ 18:43:42
URL: http://marikao.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det är min plan, inga frisparkar i fortsättningen :P Har en massa övningar till knäet för att stärka det. Får öka på dem lite till :P

2009-04-28 @ 16:07:11
URL: http://thepopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0