Liten rapport..

Fotbolls träning ikväll. Missar den. Mitt knä är fortfarande svullet, men det är iaf bättre. Natten sön/mån sov jag inte så bra, jobbigt när man inte kan vända och vrida på sig som man vill utan att det gör ont. Nu gör det inte alls så ont längre och humöret börjar bli bättre, speciellt när man kan få klaga av sig lite här :P

Har fått tag i en guldfärgad cab till studentbalen, blir nog fint till min klänning :P Sen har jag och Linn fått en bal-kompis till, Emma i vår klass ska gå med oss, tror det kommer bli jätte mysigt.

I morgon ska jag iväg till Ekeskogs igen för lektion nr 2 i akademiskt. Hoppas att min häst är lastbar. Vi har fått ett litet tillskott i hagen, ett brunstigt western sto, så det är lite oroligt i "floken". Men det börjar lugna sig, så jag hoppas att Easy ska uppföra sig med lastningen. Tillskottet heter Fannie, 5 år, mörkbrun med vita tecken och har en jätte söt fluffig/ullig lugg ^^

Min dressyrsadel är utlånad på försäljning också. Ska sms:a ikväll och kolla hur det har gått med utprovningen. Har jag tur får jag den såld, annars blir det väl att hänga den på Dahrves..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0