Pärla till häst

Borde egentligen sova nu.. Slänger in ett kort inlägg nu så berättar jag mer om de mesta i morgon eller nått.

Kom i väg till Ekeskogs gård i tisdags på lektion i akademisk ridkonst. Vi gjorde inte så jätte mycket, men det var en väldigt bra introduktion och det känns som att det kommer bli riktigt bra! Måste bara säga att jag är så tacksam över att ha en så snäll häst när det gäller transport. Berättar mer sen :P

Jag och Easy red på långritt idag, 2,5 h blev det. Inte världens bästa sadel för långritter precis..

Skulle ha tvättat bilen idag och städat rummet.. Fixsade lite i rummet men inte så mycket som jag borde.
Skrev några rader på mitt projektarbetet, måste verkligen skärpa mig med det nu!

Mamma fixar med balklänningen. Fick prova det första idag, känns riktigt lovande. Nu ska det bara hittas en cab att åka i..

God Natt *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0