Värdigt avslut

Sista dagen på sista lovet är snart slut. Känner att jag vill avsluta det här lovet med något hedrande, popcorn. Så får det nog bli.

Det här har nog varit mitt mest aktiva lov på väldigt länge (om man räknar bort sommarloven). Tror det är solen som har påverkat mig. Har jag inte varit ute på en promenad så har det varit en promenad/jogging tur. Kom fram till att det bara är en dag som jag latat mig riktig ordentligt. Jag mår riktigt bra av det här, sol och mortion, och ridning såklart. Om jag inte var så lat så kanske jag skulle ha blivit lite av en träningsnarkoman. Får se hur duktig jag kommer va nu när skolan börjar igen, brukar tappa lite ork då. Men kommer jag igång med fotbollsträningar så ska det bli lite mortion iaf.

Nej dags att poppa lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0