Billy Val

Billy Val badade i poolen för första gången i år igår och eftersom liten syster tjatat på mig att vi ska bada så kändes det som en bra idé att ta det idag, efter en svettig och varm jogging/promenad-runda.
Ni kanske undrar vem Billy Val är? Det är min uppblåsbara späckhuggare som jag köpte för några år sedan. Det var när jag och Katarina åkte till Halmstad ca en vecka. Tror jag var runt 15 då kanske.. och Katarina en bit över 40. Katarina hade med sig sin bad krokodil så då köpte jag ett eget djur, Billy Val. Var ganska kul när vi gick till stranden och badade och var de ända med baddjur ^^



(Mikaela och Billy Val)


Kan ju tillägga att internet funkar som de ska igen, så jag sitter på mitt rum med min dator och skriver, väldigt skönt. Samtidigt har det varit väldigt skönt att ha haft några veckors "Dator-ledigt". Får se om jag kan lyckas komma ihåg att blogga lite oftare nu när jag har min dator igen, men lovar inget :P

Har nog kommit in i en foto-period, har knäppt ganska mycket bilder nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0