Duktig häst och mysig frukost

Nu har grupplektionerna på Ekeskogsgård dragit igång igen. Kan säga att första lektionen var annorlunda. Egentligen så ska vi ha lektion på tisdagkvällar, men eftrersom jag jobbade den här tisdagen så kollade jag om jag kunde få byta till en annan kväll den här veckan och det var helt okej. Igår, onsdag, så lastade jag Easy och åkte iväg. På vägen dit fick jag reda på att de skulle ha öppet hus mellan 18-20, min lektion var mellan 18-19 och Marianan undrade om det var okej om folk tittade och kanske ställde lite frågor. Jag tänkte, Visst!, hur farligt kan de va liksom..

När jag kommer dit ser jag "massa" (egentligen inte så jätte många men jag tyckte det då) stolar uppradade på ridbanan. Sen får jag reda på att det bara är jag som ska få lektion.. Trodde att vi skulle va en grupp som vanligt.

Kan tillägga att jag har scen-skräck.

Kan säga att allt gick jätte fint =) och jag var inte ens nervös, fast att det var runt 15 personer (skulle jag tro) som tittade. Jag fick visa grunderna, som vi jobbat med i våras och det gick kanon. Och jag har inte tränat alls på det under sommaren, men det gick till och med bättre än i våras. Sen tyckte Mariana att vi kunde avsluta lite med att visa lite trick som jag lärt Easy och han utförde dem jätte fint. Känner mig jätte stolt, peppad och lycklig =) Ser fram emot nästa lektion. Då får jag troligtvis lite sällskap på banan ^^



Såg på Top Model säsong 1 och åt frukost i morse innan jag skulle åka till jobbet. Tanken i morse var att jag skulle skriva ett inlägg och lägga upp en mysig bild. Men eftersom min mobilkamera är lite speciell och vägrade ta en bild så fick de va med hela inlägget. Men de var en av de bästa frukoststunder jag haft på länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0