Härlig ledighet

Har varit ledig söndag-måndag. Två riktigt lyckade dagar!

Söndag:
Jag och mamma åkte på en liten loppis/Prylbods roadtrip och jag lyckades göra några små fynd. På kvällen packades hästen in i transporten och det bar av till stranden. Var hög vatten så vi kom ut på så pass djup att det gick upp på hans mage och jag fick bada fötterna, men han tyckte de var jobbigt att gå då ^^ Sen gjorde vi en liten hage på tomten utanför husvagnen där han fick gå medans vi, mamma, pappa, Jimmy, Emelie, Mikaela och jag (och hunden såklart) grillade. Jätte mysigt =)

Måndag:
Sol och varmt, så de blev nån timme i solen för att underhålla solbrännan lite.
På kvällen åkte jag till Grötlingbo för att träffa vänner vid Maddes strandbod. Vilken underbar kväll! Blev mycket snack och grillning (för en gångs skull behövde vi inte brottas med grillen/lägerelden ^^) av mat, marshmallows och grillpinnar. Jag fick nog en liten glädje kick av att träffa dom fina, fick massor av lycklig överskottsenergi som jag tillslut lyckades bli av med lite grann när jag och Madde fick driva lite på några kossor och kalvar som var på rymmen. Tack för en härlig kväll säger jag bara!

Lite bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var super härligt nere vid stranden i Söndags. Härligt med så fint väder. :)

2009-08-26 @ 12:42:21
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0