La Micra



Borde egentligen ha skrivit det här inlägget igår, men då räckt inte tiden riktigt till..

Igår var det ett år sedan jag krockade med bilen "La Micra", en liten vit Nissan Micra -91 (tror jag).
Tror inte att jag berättat den historien här.. Lite kort:
Jag på väg till jobbet inne i Visby i lilla bilen La Micra. En bil svänger ut från en gård mitt framför näsan på mig och det finns inte en chans att hinna bromsa eller väja, så jag hamnar rakt i sidan på den lilla röda bilen som svängt ut framför.
Inget härligt minne precis, men det gick bra för oss båda förare som tur var.

Jobbat 6 dagar i sträck nu. I morgon är jag äntligen ledig, sen jobbar jag 5 dagar igen. Många dagar men som tur är så har inte alla varit så jätte långa.
I morgon ska jag umgås med Linn. Ser fram emot det, var så länge sen sist!

Kommentarer
Postat av: Marika

Otroligt tacksam och glad att det är La micra som va i så dåligt skick och inte min fina lillasyster.. Kramar

2009-08-11 @ 00:32:37
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0