Soool!

Ja nu har de varit flera soliga dagar på raken, vilket innebär för mig korta arbetsdagar. Fast det gör inte mig nått, att jobba några timmar och sen köra hem och slänga sig i trädgården och smälta bort är inte helt fel, som idag t ex =)

Men ikväll var det dags för lite omväxling, jag har stått och frusit (!) i någon timme.. Var hockey inne i Visby, VisbyRoma-Leksand. Så jag har varit i ishallen och det blev ganska kallt om tårna efter ett tag. Kul att se lite på hockey igen även om matchen inte var så jätte jämn.. Leksand vann med 0-5, men VisbyRoma var duktiga, speciellt deras nya målvakt.

Nu borde jag verkligen sova i stället för att knappa på tangenterna.. Upp 06.30 som gäller i morgon, igen. Och har jag tur att de är sol och lite folk på stan så jag får sluta tidigt så ska jag åka med upp till Fårösund och se när Levide spelar mot dem.

Nej, läggdags (för länge sen..)!

God Natt *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0