Ännu mer snö och cheesecake

Det fortsätter att snö. Så här såg hästens rumpa ut när jag tog in honom:



Resten av hästen var inte snöfri heller om jag säger så..
Hade ju tänkt jobba honom lite eller rida barbacka. Pga all snö så kände ingen av oss nån större lust att gå ut, så jag ryddade av lite i ladan. Inte särskilt stort utrymme men man kan gå fram och tillbaka lite. Så det blev lite öppna och sluta steg där som uppvärmning. Sen blev det lite spanskskritt. Efter det gick vi in i den stora boxen som finns där, 4x5 m skulle jag tro, fylld med massor av halm. Där tränade vi kompliment. Jag kan stolt säga att min häst har lärt sig kompliment. Ger jag komando så går han ner i kompliment större delen av gångerna. Inte helt perfekt men han kan det iaf =)

Pizzan var jätte god =)

Och jag bakade cheesecaken. Står i frysen nu. Får se om den blivit färdig ikväll, annars får jag vänta till i morgon med provsmakningen.

Här är den innan frysning:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0