Film-mys

Sitter och ser film på datorn med lillasyster. Mysigt. Just nu har vi dock en liten paus för att införskaffa popcorn. Gillar att se film med henne, ända syskonet kvar hemma så man får väl hålla ihop lite.

Idag har jag kört traktor, lite kul och lite läskigt ^^ Jag och pappa skulle köra bort alla jobbiga löv i trädgården.

Blev en mysig barbackatur med Easy sen, i dagsljus! När vi gav oss iväg iaf.. Tänkta ta lite ledigt från träningen nu över helgen. Bara mysiga skogsturer. Vill inte att han ska tröttna, och inte jag heller för den delen.. Då blir jag bara frustrerad och då funkar ingenting. Men nästa vecka fortsätter vi att jobba.

Nu kommer popcornen!! Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0