Julbord

Ikväll har jag blivit bjuden på julbord av Skaffriet. Var jätte mysigt och trevligt, som vanligt när man umgås med dom därifrån.
Blev dock drygt 1,5 t dötid efter för mig, i väntan på buss.. Men Hanna var jätte snäll och höll mig sällskap medans hon väntade på några vänner som var på bio. Promenerade runt typ 1 t och satt på McDonalds typ en halv. Var mysigt att bara strosa runt och prata.

Tänkte försöka få nått vettigt gjort med hästen. Tänkte jobba öppnor och slutor från marken. Men jag kände mig bara allmänt frustrerad, så jag gav upp efter ett tag.. Gick över till att träna trick, vilket gick betydligt bättre! Easy gick ner i kompliment två gånger. Han har fattat vad jag vill, så det känns jätte bra =) Tur att jag har lilla hästen som piggar upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0