Mer snö

Det snöar och snöar och snöar. Och så snöar det lite till.

Dagenstips:
Träskor i ca 15 cm djup snö, inte att rekomendera..


Igår hittade jag ett skrivbord på mitt rum, långt inne i ett hörn. Tänk va intressanta saker man kan hitta när man städar!

Har städat vardagsfarstun med pappa idag.

Hade tänkt träna lite akademiskt och trick med Easy idag, men sen blev jag så sugen på en barbackaritt. Får se om vad det blir. En kombination kanske?

Ikväll blir det pizza till kvällsmat. Mamma och Mikaela tar med hem från stan =)

I morgon ska jag med pappa till stan för att shoppa de sista julklapparna. Hoppas jag hittar allt.

På måndag ska Easy få stridsmundering, eller ja, skor med broddar och snösulor på fram hovarna.

Mitt börjespaket är skickat och borde dyka upp i Hemse snart =)

Och så ska det bakas en frusen pepparkakscheesecake snart nån dag, mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0