Promenad

Äntligen lite halk- och snöfri mark! Tog en promenad bort förbi Levide kyrka en bit och hem. Duggregnade, men det gjorde inget. Så skönt att komma ut och röra på sig lite ordentligt. Blev nästan 1 timmes promenad.

Regnade mer och hade blivit rätt mörkt när jag gick ut till hästen. Fick ta till "ridhuset", ladan som har fri golvyta på 3,5x9 m. Inte mycket plats men funkar för trick träning och lite uppmjukning av kroppen. Gick igenom trickregistret, gick kanon =) Han är så duktig den lilla hästen ^^

I morgon är de mellandagsrean som gäller! Ska titta efter ett par skor till nyår, hittar jag inge kul får de bli mina svarta. Gjorde en skiss på klänningen jag vill ha, och mamma verkade gå med på den ;) Blir nog snyggt. Börjar dyka upp lite nyårs idéer, ser lovande ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0