Rean

Haha, lyckad rea då.. Hittade inget jag verkligen ville ha eller behövde på rean. Jo, jag köpte en sak med 50% på, ett nagellack, kul liksom.. Men de var nära att jag köpte ett par skor som jag tänkte ha till nyårsklänningen, men de var inte riktigt rätt lila färg och dom svarta var dyrare.
Annars blev det lite inköp av nödvändigheter till flytten. Typ sköljmedel, tandkräm och tandborste, duschtvål.. Och lite annat bra och ha.. Och så glömde jag det viktigaste på inköpslistan, POPCORN, Får väl skicka bud med mamma i morgon ^^. Såg två matcher som Mikaela spelade, dom gick till final! Jätte roligt. Är lite sugen på att åka in och se. Samtidigt hade det varit skönt att få ha huset för sig själv ett tag.. Får klura lite på det helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Allting är bra med mig, själv då? =) Jo, jag har sett Blood and chocolate, har den faktiskt på datorn ;) den är en utav de bästa varuls filmerna jag sett, om man nu kan kalla dem för varulvar hehe =P Snarare vargar ;)



Kram!

2009-12-29 @ 23:29:39
URL: http://thedarkmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0