Cheescake

Hjälpte mamma att baka inför hennes födelsedag på torsdag. Gjorde en cheescake med vit choklad och citron i. Den blev jätte fin tyckte jag. Första gången jag bakar cheescake faktiskt. Är bara att hoppas på att den smakar bra också ^^ Upp till bevis på torsdag.



Ska börja läsa boken "Skuld" av Karin Alvtegen och när den är avverkad så är det bara att ge sig på nästkommande, "Saknad", "Svek" och "Skam". Massor av läsning nu, och mamma fyndar säker massa spännande och bra böcker på bokrean som hon ska in på i morgon. ^^

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Marika

Ser riktigt gott ut, visste jag att ni bjöd på cheescake hade jag kommit hem=)hihi..

2009-03-17 @ 17:31:36
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0