Försök till plugg..

Madde kom hem till mig en sväng. Tanken var att vi skulle plugga, och tanken var god, dock blev det inte så mycket jobb utfört.. Skrev iaf några rader och letade lite information till mitt projektarbete, som har legat undangömt alldeles för länge.
Istället för att plugga så såg vi Twilight ^^. Har sätt den filmen lite för många gånger nu tror jag, men jag gillar den ändå.

Blev ingen ridning ikväll så jag mockade och tränade trick. Easy var väldigt ambitiös och samarbetsvillig. Bugning från vänstersida går hur galant som helst nu. Ger man kommandot kan man sen ta nått steg tillbaka och bara njuta när han själv går ner i en fin buga. Tragglade lite från högersidan också. Det är så nära att han klarar att gå ner själv men vill inte hålla upp hoven så länge som det krävs. Men tids nog ska väl det också gå. Började också träna in ett helt nytt trick, Dansa. Och när jag vill att han ska dansa så vill jag helt enkelt att han snurrar runt ett varv.



(Kass bild, men det går iaf att fotografera buga-tricket själv nu ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0