Fotboll..

Har börjat sakna fotbollen rätt ordentligt nu.. Har gått flera år sen jag sluta på grund av mitt knä. Undrar om knäet skulle palla med det nu. Är jätte sugen att börja igen. Har såklart inte tröttnat på hästar och ridning, det kommer alltid finnas i mitt hjärta och så länge jag har Easy så kommer jag fortsätta. Men lever man i en sportfamilj (som för övrigt inte alls är intresserade av ridning) så finns sporten (allrahelst fotbollen) runt omkring en hela tiden. Och jag gillar sport och saknar verkligen att träna. Känner mig så isolerad av det här vädret. Hade det varit bättre skulle jag kunna ut och jogga och lite för att tömma energi, men nu går inte det. Kanske skulle testa att börja med fotboll igen. Får försöka komma igång med hårdträning av knäet för att styrka upp det och sen se om det håller eller inte. Fast det är lite tufft att börja nu vid (snart)19 år efter flera års uppehåll. Viljan och envisheten finns, men kondisen är inte den bästa och absolut inte tekniken..




(Bild från http://user.tninet.se/~fxg297r/nep_damp_motorik.htm)


Kommentarer
Postat av: Marika

Är aldrig för sent att börja om.. Om knäet pallar så pallar du med.. Kramar

2009-03-17 @ 17:29:46
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0