Snart lov

Ja, snart är det sportlov! Massor av saker jag vill hinna göra, massor av folk att hinna träffa och alldeles för lite tid för en slapp och lat Jennie..
Börjar iaf redan i helgen, ska och hälsa på bror min. Ska bli trevligt. Sen ska jag nog åka in till Visby nån dag också. Träffa Bine och Mia. Linn ska komma hit så vi kan rida en sväng med Easy och Bulan. Rummet borde städas. Om jag är något smart (vilket jag tvivlar på.. :P ) så borde jag skriva på mitt projektarbete som ska vara klart den 6 mars.. Mycket arbete kvar där..

I morgon är det kursavslutning av Gutamåls kursen. Har varit kul tycker jag, även fast man har fått frusit tårna av sig när vi varit iväg på studiebesök.. Hoppas på MVG, tycker jag varit duktig och ambitiös, och så lämnade jag in en jätte snygg uppsats om gotländska ängen. ;)

Mikaela har fått i gång vår gamla tv-spelskonsol, SEGA. Gamla härliga barndoms minnen väcks när man spelar de lättsamma spelen, med grymt dålig grafik :P

Easy har varit jätte snäll och vi har fått massor av härliga vinterritter. Har nu ridit fyra dagar på rad i bara halsring och han har lyssnat jätte fint. Otroligt skönt att kunna rida ut så i alla gångarterna i full kontroll. Trick träningen går framåt och han kan Dansa och gå ner i Bugning från båda sidorna. Så kul att jobba med honom när han är så sammarbetsvillig.



Kommentarer
Postat av: bine

klart vi ska hinna ses :) jag kommer hem sent ikväll, men är hemma till onsdga i alla fall, så då är jag relativt ledig, lär dock inte få lämna huset för mamsen.. men men...;)

2009-02-22 @ 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0