Tråååkigt..!

Det var då hemskt va livet kan vara tråkigt ibland.. Allt känns så tåkigt, och jag har inte lust att göra nått. Samtidigt så är jag så less på att bara sitta framför datorn och göra ingenting nästan hela dagarna.. Vad är det för liv liksom? Tur att jag har hästen så jag kommer ut några timmar iaf. Skulle behöven en spark i häcken eller nått att engagera mig i ordentligt, som jag tycker är kul..
Vädret är härligt nu, massa snö. Lite jobbigt när man ska cykla till bussen bara. Men jag har hellre snö än massa lera och slask. Våren kommer ändå inte förren typ april så då kan det lika gärna vara snö nu i feb och typ halv mars, det blir lerit så det räcker och blir över sen ändå.
En vecka kvar till sportlovet nu. Hoppas livet känns lite bättre då, så jag inte bara sover och deppar bort hela den veckan.

Kommentarer
Postat av: bine

du så känner jag också hela tiden, och en spark är det bästa som finns, men har man inte det så får man använda katapult (som man bygger själv och installerar i sängen så måndagsmorgnar inte blir så jobbiga) eller aa... du fattar... det jag tänkte komma fram till är att jag tycker du borde gå på friskis och svettis med mig! det är asbra och man får en spark hela tiden! (ibland får man faktiskt det av snubben bakom men det händer inte så ofta ;) haha)

2009-02-15 @ 21:47:51
Postat av: Jennie

Hihi, hade gärna gåt på friskis och svettis, lite långt att åka in till stan för att träna dock.. ^^

2009-02-15 @ 22:37:45
URL: http://thepopcorn.blogg.se/
Postat av: bine

nej för tusan, det är värt det alltså ;) haha

2009-02-17 @ 15:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0