Det gick!

Ja, det gick att köra med hästtransport, med häst i. Hade min lilla premiär tur idag. Mamma fick följa med, jag vågade inte köra själv första gången.Var inga problem, Easy stod snällt och stilla. Hade jätte kul i ridhuset. Skönt att se Easy så avslappnad i ny miljö och bland en massa nya hästar. Vi fick leka De Sju Lekarna, gick bra med Easy, han gör det han ska men är lite trög ibland, som vanligt. När vi var klara fick jag ridhuset för mig själv några minuter medan jag väntade på att mamma skulle komma tillbaka med bilen. Passade på att rida lite barbacka i grimma med grimskaftet som tyglar. Gick fint vi testade lite trav och galopp och det gick fint. Han fattade faktiskt galoppen nästan med en gång. Trevlig kuse ^^

När vi var hemma igen var jag lite hendig och tvättade av bilen med högtrycken, kände mig lite duktig.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hejsan :) skaffade blogg igår, så tänkte göra mig känd även för dig :P va trevligt att det gick bra att köra med hästtransporten:) va du är duktig ;)

2009-01-15 @ 16:15:22
Postat av: Mia

hej du! skaffade blogg för några dagar sen, bine har oxå fallit för grupptrycket ;)

2009-01-15 @ 16:15:58
URL: http://thedarkmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0