Ett problem löst

Nu har iaf ett problem löst sig för mig. Valde Ridning på IV-valet i skolan. Tog körkort i våras så jag har tänkt att köra själv (man ska ha egen häst och kunna ta sig till ridhuset själv). Kollade med min farbror om jag fick låna deras transport och det var lugnt. Sen visade det sig att dom hade allround-däck på transporten och inga planer på att skaffa dubbdäck till den. Jag har dubbdäck på bilen så jag måste ha det på transporten också. Men idag åkte jag och mamma till Levide Bilskrot för att se om dom hade några. Så i morgon ska jag åka och hämta däcken. Skönt att slippa att oroa sig för det. Nu är det bara en blinkers på transporten som skall fixas, sen ska det bara vara att tuta och köra. Ska träna lite lastning med Easy innan vi rider ut idag. Sist gick det hur bra som helst, så jag ska mest checka att han kommer ihåg hur han ska göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0