God Natt*

Har lite tid över just nu, så tänkte att det är lika bra att slänga in ett inlägg nu. Ser lite tomt ut med bara ett ensamt inlägg. Ska gå och lägga mig nu. Tänkte sätta på första avsnittet av SATC sesong 4, och börjar man se ett vet man inte hur många det blir sen. För tillfället är det nog min favorit Tv-serie. Min kära stora syster brukade/brukar titta på den och hon gillar den jätte mycket, så jag tänkte att jag skulle kolla in några avsnitt för att se om det var något för mig. Och nu är jag fast..
Förut var Desperate Housewives min absoluta favorit Tv-serie, men jag tror faktiskt de fyra brudarna i New York har snuvat husfruarna på första platsen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0