Liten shopping blir lätt stor shopping

Åkte in till stan efter skolan. Hade sällskap av Linn i några minuter innan hon skulle vidare. Träffade sen Bine och Mia. Gick och fickade på Ringduvan. Riktigt kul att träffa dom två igen.
Hade lite bra och ha grejer som jag skulle inhandla. Blev lite mer än planerat, som vanligt.. Skulle köpa en eyeprimer och concealer på Åhléns, kom där i från med båda grejerna plus foundationsvampar, nagelpenna och ett par öronhängen. det var nära att jag köpte en mössa också. sen skulle jag kolla om ett par skor fanns kvar som jag spanat in på rean. Ett par bruna jätte söta skor. Dom fanns men satt inte alls skönt, men går man in i en skoaffär med Bine så får man hjälp med att inte behöva gå där ifrån tomhänt ^^ Hon letade runt och hittade en massa skor som jag fick prova. Och vipps så var dom där, ett par helt underbara mörkröda skor som var helt underbara. Behöver jag tillägga att dom fick följa med mig hem?
Tyvärr var dom 100 kr dyrare än dom jag gick dit för från början, men det var dom värda.
Träffade mamma sen och hon skulle in på I ME MY, så där fanns et par öronhängen jag tittat på länge på rean, 15 kr helt okej tycker jag. sen blev det en sväng med ut till ICA Maxi. Där hade dom massa billiga underkläder så jag köpte 2 par strumpor för 20 kr, en BH för 79 och 4 trosor för 19 kr st och hux flux så hade jag gjort av med 175 kr där.. Men det kan jag nog leva med. Kul att ibland få unna sig lite saker och så kommer jul-lönen snart så då är jag nästan rik igen ^^

Skorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0