Party, party!

Åh vad roligt jag hade igår! Först en bra dag i skolan, snälla hästar när jag kom hem. Och sen en toppen kväll med Bine och Mia.
Åkte hem till dem till halv sju tror jag. Och för första gången hittade jag rätt med en gång. Vet inte hur många gånger jag har kört fel i det bostadsområdet när jag varit på väg hem till dem ^^. Kan tillägga att lokalsinnet inte är det bästa..
Först latade och flummade vi, åt lite mat och hade det allmänt bra. Sen gjorde vi oss i ordning. Bine fick vara kvällens hårstylist och hon lyckades få mitt hår fluffigt och lite lockigt, plus att det höll hela kvällen! Helt otroligt. Mitt hår brukar så fort man vänder sig bort från spegeln hänga rakt ner som en dränkt katt.. Det spelar ingen roll hur bra det så ut medans man hade koll på det i spegeln. Men Bine lyckades med det omöjliga ^^.
Lyckades faktiskt sen, med lite hjälp, bestämma vad jag skulle ha på mig. Fast mina nya röda skor var redan bestämt att jag skulle använda så det var bara att välja kläder efter skor. Var jätte skönt att vi hade gott om tid på oss och inte behövde stressa.
Straxt efter elva (tror jag) begav vi oss mot Hamnplan. Ganska långt att gå från dem och kallt var det, men vi kom fram till slut.
Hade så kul, att dansa med underbara Mia och Bine var så skoj! Får hoppas att det blir fler gånger, men det skulle jag tro.
Vägen hem vid två snåret var inte ett dugg kortare än till Hamnplan, väldigt märkligt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0