Snö-oväder och personal-kväll

Efter flera dagars frost och kyla så kom snön, så idag blev det min första ritt i snö för i år. Var lite halt under snön, men vi lyckades rida på en liten ritt, och Easy fick galoppera en bit också. Han har lugnat sig lite nu, så den mesta av överskottsenergin måste nog vara borta.
När hästarna var nattade så var det bara att snabbt göra sig i ordning och sen brumma iväg mot Visby. Personal-kväll på schemat kl.19. Var inte så värst kul att köra bil. Snöade jätte mycket så man såg inte många metrar framför sig och halt var det, men tacka vet jag vägpinnar! Vi hade jättre trevligt. Vi möttes upp på Caféet, små pratade lite, sen gick vi ut och åt. Maten var jätte god och sällskapet jätte trevligt, alltså en riktigt trevlig och lyckad kväll. När jag skulle köra hem igen kunde man i alla fall se, för det hade slutat snöa, så hem kom jag till slut också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0