Liten rapport.. ^^

Liten snabb rapport från hockeyn i fredags:
Visby-Roma mot Arboga. Visby-Roma gör det inledande målet men Arboga tog sen ledning med 1-3. De bjöd på bra hockey (som vanligt) och vände underläget och vann till slut med 6-4.

Hade jätte kul i skolan i fredags. Vi fick lära oss lite lädermakeri ^^. Jag började sy ihop en töm som sömmen gått sönder på. Var riktigt kul och inte så svårt som jag först trodde. Ska nog försöka införskaffa lite basic grejer så man kan laga lite enkelt hemma.

Bror min fyllde år  denna dag också men då hade vi inte tid för honom ^^, så han kom hem förbi denna gångna kväll så vi åt kroppkakor till middag och glass till efterrätt. Trevligt att få se han ibland. Börjar nästan känna mig som ensambarn ^^. Storasyster och storebror har flyttat hemifrån, och den där lilla rackarungen till lillsyrra är nästan aldrig hemma känns det som. Den här helgen är hon t ex i Enköping tror jag, förr förra helgen var hon också på fastlandet nån stanns. Och är det vanliga vardagar så stannar hon ofta kvar hos en kompis efter skolan, som bor bara några meter i från. Så då är det bara jag kvar hemma, ensam och övergiven.. Men men ^^

Kommentarer
Postat av: bine

men du... du får ta och komma in och bo med mig och mia :) vi kan ha "filmkväll" varje kväll jo ;)

2009-01-18 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0