Dålig

Ja, jag vet.. Jag är dålig på att skriva inlägg just nu.. Men så kan de va ^^

Har inte hänt så mycket sen sist ändå.. Mest tagit det lugnt. På onsdag börjar jag jobba. Hoppas att jag får ihop några timmar. Inleder juli-schemat med 5 dagar på raken. Känns bra.

Börja fundera lite på när jag ska utnytja min födelsedagspresent från syster. Hade varit skönt att komma iväg lite men samtidigt ska båda ha tid. Får väl se hur det blir. Men nån gång ska jag väl lyckas komma iväg ^^

Kom på två grejer till jag köpte på min shoppingdag, ett badlakan och ett sport linne på en Sport outlet ute på skarphäll.

Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppas vi kan styra upp nåt snart, saknar dig.. Vi har bestämt att åka till Gotland 24:e juli och stanna ca 1 vecka.. Kramar

2009-07-07 @ 15:49:38
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0