Inte mycket

Har inte hänt mycket för dem som undrar.. Rautern dummar sig så jag är internetlös på rummet.. Igen.. Får sitta vid gammeldatan om ja vill ut på nätet. Men känner inget stort behov av det, ganska skönt att va utan internet ibland faktiskt.

Marika kommer i natt :D Sen får vi se när hon kommer ut på landet och hälsar på. Fast nu när jag är i stan så mycket så kanske vi hinner ses där nån gång.

Hästen är jätte snäll och duktig. Han har kommit på att man faktiskt kan trava när man rider och tränar dressyr, så de är riktigt trevligt =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej due! Mitt sims har krashat... igen... men så kan de va, just nu skriver ja bara på böcker o ser fanatiskt på anime-serier så jag lider inte alltför mycket ;) Hoppas du har det bra och att jobbet går bra, vi får snart ses du! Kramkram

2009-08-04 @ 20:04:30
URL: http://thedarkmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0