Jobb

Ska snart iväg och jobba ett 8 h pass, så de blir en heldag. Har inte blivit så långa dagar nu, sol=folk på stranden, inte på stan.. Men de gör inte så jätte mycket för då kan jag också va på stranden och bättra på min egen solbrännan ^^

För alla nyfikna kan jag ju tala om att jag har råkat skaffa kille nu, bara så där. Grannen dessutom, så de är nära och bra :P

På lördag blir de utgång med Bine och massa till! Borde börja planera lite nu. De är en sak som är jobbigt med att bo ute på landet, de krävs ganska mycket planering inför en utekväll.. I mitt fall ska jag hitta nån stanns att göra mig i ordning på (jobbar så jag är redan i stan), sen ska man ha någon stanns att sova.. Men jag tror jag har en ganska bra plan lagd =)

Hästen har fått på sig skor på fram hovarna. Känns bra och han verkar trivas med dem.

Nej, nu måste jag göra mig i ordning och brumma iväg till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi jo jag och Jimmy blev riktigt förvånade när vi såg det. Helt utan förvarning! ;) Men riktigt kul tycker vi. :) Kram på dig!

2009-07-20 @ 15:35:48
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

vad roligt! glad för din skull!

kram

2009-07-20 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0