Man blir inte rik av att shoppa..

..men kul är de! Varit en heldag inne i ett varmt Visby. Köpte en stickad kofta och en sjal på Vilas Outlet, dit ska ja fler gånger! Sen blev det en plattång på Clas Ohlson, ett par skor på Din sko och en klänning på Bik Bok. En glass hann vi också med =)

Innan vi åkte hem (Jag, mamma och pappa) så åt vi en god buffe på ny öppnade Etage, ett café och restaurant, på Östercentrum. Var gott och mysigt. Skulle kunna tänka mig att gå dit fler gånger.

I morgon ska jag förhoppningsvis sola och ta de lugnt.

Just det! Jag har fått The Sims 3 på min data, förstår inte mycket men det blir nog bra när man lär sig hitta i spelet ^^

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att shoppa, själv ska ja in i morgon. Funkar Sims 3?? Kram =)

2009-07-03 @ 15:19:30
URL: http://thedarkmia.blogg.se/
Postat av: bine

åh shopping dreggel

ehum i alla fall.... ja visst är etage fint?! robin jobbar där, så jag har fått sett insidan också ;)

2009-07-03 @ 17:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0