För vi ska ta STUDENTEN!

I torsdags var det Säve som fick fira, i morgon är det Donner-dags! För det ser ut som att studenten kommer tillsist i alla fall. Känns som att det kommer bli toppen, rosor till vännerna är inhandlade, klänningen sydd och drickat är fixat. Det här känns jävligt bra :D

Såg klart Sex And The City serien igår. Vilken serie! Sista avsnittet så hann tårarna inte försvinna förren skrattet bubblade. Känns nästan lite tomt nu när det är slut. Jag vet att jag är lite fånig, men det står jag för. Får väl avsluta det hela med SATC filmen ikväll och sen kan man ju allti kolla om på serien ^^

Nu ska jag äta färsk Ravioli med spenat och ricotta och så lite tomatsås till det. Ska bli riktigt gott!

Blir väl en liten sväng till stallet sen, men troligen ingen ridning. Väldigt tråkigt väder och läskigt blöt häst, ingen bra kombination :P


Kommentarer
Postat av: Marika

SATC kan man se hur många gånger som helst och det e fortfarande lika bra.. Hoppas d får en toppen dag imorrn..

2009-06-08 @ 21:34:38
URL: http://marikao.blogg.se/
Postat av: Emelie

Finns ingen bättre serie än Sex and City. Nästan... ;)

2009-06-12 @ 14:40:58
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0