Ingen städning!

Idag har jag varit helt befriad från städningsarbetet. Väldigt skönt! Men sovmorgon blev det inte iaf..
Fick pallra mig upp 8.45 för att hinna åka med till Hemse för att kolla på joggingskor och sen se när Mikaela skulle spela fotbollsmatch mot P18 i Fardhem.

Hittade ett par skor, men hjälp va fula joggingskor kan va! Hittade inga i min smak, men sen hitta mamma ett par promenadskor som var jätte sköna. Vi köpte varsitt par ^^ Ska se om jag hinner och orkar inviga skorna i morgon.

Innan matchen började gick jag och mamma en mysig promenad i solen. Blev nog runt 45 min tror jag.
Matchen var jätte kul att se. Tjejerna vände ett 0-2 läge till 3-2. Mikaela gjorde kvitteringsmålet (2-2), jätte kul! Kände mig lite stolt vid sidan av planen då =)

Sen har vi i familjen varit nere vid husvagnen och satt upp förtältet. Var mysigt att komma ner till stranden och fot/benbada lite. Var nästan lite sugen på att bada först, men efter att ha vadat ut i vattnet (hade inte badkläderna på då) och vaderna domnade bort så kom jag på andra tankar ^^

På kvällen blev det en lite barbackaritt, väldigt mysigt. Och när jag kom hem väntade grillat till kvällsmat, mums!

Avrundade kvällen med att se Guld Kompassen med Mikaela. Gillade den filmen =)

Och nu sitter jag här, framför datorn och muppar. Funderar på att sätta på ett SATC avsnitt innan jag ska sova..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va duktig Mikaela är! Fotbollstalangen ligger tydligen i orleifsonsgenerna. ;)

2009-06-30 @ 16:18:10
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0