Lite städ-dag idag

Har bytt gardiner, damsugat golvet, snyggat till i garderoben och jag lyckades till och med hitta ett skrivbord i ett hörn under en massa grejer^^

Mamma håller på att sy klart min studentklänning och själv har jag provsminkat lite, ser relativt lovande ut. Vet dock inte vad jag ska göra med det förbaskade håret..

Några förslag? det behövs..

I morgon ska jag brumma in till stan och äta lite glass (och umgås) med klassen, får se hur många som dyker upp. Men innan det ska jag svänga förbi Dahrves och hänga min fina dressyrsadel på försäljning där. Sen ska jag till ÖB och köpa lite små fix som jag behöver, hinner jag ska jag in på Åhlens och se om dom har nån billig fin väska som kan passa till student klänningen, annars får jag köra på den svarta.


Kommentarer
Postat av: bine

det skulle vara grymt om du hade lockigt hår! det tycker jag passar bra till studentmössan också :)

2009-06-07 @ 22:21:21
Postat av: Jennie

Ska bara lyckas locka det snyggt XP

2009-06-08 @ 18:08:48
URL: http://thepopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0