Personalfest

Igår var det personalfest. Hade så jäkla kul, riktigt lyckat. Efter att vi roat oss med god mat och lite lekar så gick några styckna ut. Hamnade på Munken, och japp jag kom in. Lite skillnad mot Hamnplan, och hjälp va folk de var. Sommaren börjar komma igång.
Fick sova kvar i stan, jätte skönt. Sov i ett rum i lägenheten uppe vid Skafferiet. Väldigt trevligt att knata ner för trappen, in och äta frukostmacka i caféet.

Sen försökte jag fördriva tid. Gick till Åhlens och Coop, typ det ända som hade öppet. Sen promenerade jag ca en timme i innerstan, hängde ca en halvtimme på Skafferiet för att få upp värmen och sen gick jag till buss-stationen och väntade på mamma och pappa där ca en halvtimme. Månge timmar som skulle sysselsättas.

När jag blivit hämtad bar det av till Hangvar. Och vad gör man i Hangvar? Jo, ser på fotboll så klart! Jobbigt spännande match som tillslut slutade 2-2. Var nära att Levide skulle förlora med 1-2, en vi fick en straff när det bara var några få minuter kvar som Björn satt :D

Kommentarer
Postat av: Marika

Oj va du är i farten, först Gute å nu Munken.. Ska du bli familjens nya partyprinsessa?? Kramar

2009-06-15 @ 11:24:08
URL: http://marikao.blogg.se/
Postat av: Emelie

Heja Björn! Levide krossar. ;)

2009-06-15 @ 16:11:29
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0