Premiär

Åt min första glass på hamnen från glassmagasinet idag. Fast det var inte därför jag åkte in till stan ^^.

Åkte med pappa in. Gick från öster ner till kongresshallen för att se lite av Bine och Mias student (anledningen till att jag skulle in). Kramades och överlämnade varsin färgglad spindel till dem och sen såg jag när alla vagnarna åkte iväg.
När det försvunnit lite av allt folk gick jag och köpte min första "hamnglass", bägare med en kula päron och en popcorn. Kände att ett osäkert kort som popcorn behövde något säkert och traditionellt, som t ex päron. Hade inte så höga förväntningar på popcorns glassen och den var inte överdrivet god, men inte heller äcklig, lite intressant faktiskt. Kommer inte köpa popcornglass igen, då finns det andra smaker som är godare. Jag tycker popcorn gör sig bättre som popcorn än som glass.

 

En riktigt härlig dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0