Städa..

Ska hjälpa mamma och städa i huset, i fall vi behöver sitta inne på söndag. Kan ju trösta mig med att det är bra städ-väder. Hade det varit sol och fint så hade det känts lite mer motigt.

Pappa har fått en ny rauter (i tisdags), nu ska den bara kopplas in så kan jag flytta upp till min data igen, och kanske lyckas slänga in lite bilder här. Saknar att sitta uppe vid min, den är betydligt snabbare. Det frestar på tålamodet att sitta vid en data som gör saker i sin egen takt.


(Hitta en gammal bild på den här datan..)

Kommentarer
Postat av: sofia

bilden e från grunnar :) !! och sen e de sassa med oxå:)

2009-06-18 @ 17:39:50
URL: http://sofiaathnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0