Städning utan slut..

Var ett tag sen sist nu. Studentmiddagen var jätte trevlig =)

Måndag och tisdag har jag städat i flygen nere på förmiddagen och hjälpt till med hö-körningen på eftermiddagen. På tisdag kväll brumma jag med Opeln till Grötlingbo och hade en jätte mysig kväll med några vänner =)

Onsdag började jag städa uppe i flygen (Där farmor bodde), cyklade till Levide IP och kollade lite på agility-tävlingarna och efter det blev det en liten fika hos mormor.

Torsdag, mer städning uppe i flygeln och sen iväg på sista lektionen på Ekeskogsgård.

Idag, mer städning.. Kanske skymtar ljuset i slutet av tunneln, men är inte säker. Är prylar överallt som jag inte vet vart dom ska va, slängas eller sparas..

I morgon ska jag på hemse och kolla efter ett par joggingskor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0