Typiskt..

Min plan sprack.. Igår tänkte jag skriva ett fint inlägg med fina bilder från min och Linns härliga dag i staden. Men nu har routern lagt av så jag har inget internet upp till min data = jag får skriva på den gamla tröga nere utan tillgång till bilder..

Hur som helst så hade vi trevligt. Åkte vår sista tur med busskortet. Båda hittade varsin bikini, Linn två par fina skor och jag ett par solglasögon (!). Har aldrig varit en solglasögonsmänniska, men jag gillade dom och det var ett bra pris. Glass hann vi med också, super gott!

Kvällen var mindre härlig.. Skulle iväg med hästen på lektion. Sen men skulle hinna precis. Och det gick ganska snabbt eftersom jag hade Linn med mig som kunde packa åt mig =)
Kom iväg och det kändes bra. En liten bit innan gahms så dör bilens motor, när jag ligger och kör 70-80 med transporten. Fick rulla in där och lyckades parkera ekipaget. Linn blev hämtad av sin mamma där och jag bestämde mig för att ta risken och köra hem. Kom hem med hästen som såg smått förvånad ut, och bilen klarade färden hem till gården. Fick byta bil och köra dit utan häst. Kom 15 min sent, men hade sån tur att dom inte satt igång utan mig så jag fick njuta av hela lektionen.

Tycker Opel borde ringa nu och säga att dom fått hem delen som ska bytas. Frågan är nu bara om Bilen klarar en resa till stan..

Ikväll är det Personalfest, plus lite möte. Ser fram emot det =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt med glass! :) Aldrig fel. ;)

2009-06-13 @ 13:21:30
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0