Allting har ett slut

Även min kära bok. Efter som jag varit ledig från skolan idag så tänkte jag läsa ut boken igår kväll/natt. Klockan var nån stanns efter tovl och jag skulle bara fixa en grej på datan och sen se klart ett avsnitt av CSI på TVn. Sen var min plan att jag skulle läsa ut boken. Hade bara nått kapitel kvar. Jag somnade till CSI och vaknade efter typ en och halv timme.. Så det var bara att stänga av TVn och släcka läslampan och sen sova vidare. Lite trumpet faktiskt. Hade sett framemot min nattläsning. Men jag fick ta igen det sen under dagen i stället. Efter lunch gick jag upp och läste de återstående sidorna. Så nu är det slut.

I morgon blir det troligen en liten sväng på stan med laxarna ^^. Ska bli kul att hinna träffa dem innan jag åker.

God Natt

Kommentarer
Postat av: Bine :)

hm... men vart ska mina kläder vara dåda? ;P annars hade det nog gått!!



hoppas du blev glad över din färgglada tröja :D

2009-03-05 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0