Hum..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Kände att jag borde slänga in ett inlägg idag, eller dag och dag, känner att klockan börjar ticka iväg som vanligt. Har varit i skolan idag, hände inte så mycket. Vi fick träna på att sprittsa lite. "Spiralerna" gick bra, och jag blev faktiskt nöjd med de flesta. Men rosorna hade jag lite problem att få till.

Har en förkylning som precis har börjat lite milt. Tänkte att jag skulle ta det lugnt idag och skippa ridningen. Det gjorde jag också, men jag kunde inte låta bli att jobba Easy på gårdsplanen i blåsten (regnet som irriterande kommit under dagen han sluta innan jag lyckades pallra mig ut) en stund. Blev lite longering i skritt och trav, spanskskritt, yoga, bergsgeten, bugning och början till stegring. Easy var så duktig och snäll. Skulle inte hålla på så länge (med tanke på förkylningen) men det blev nog lite längre än det borde..

måste nog ta ett ordentligt ryck och städa mitt rum i morgon, det behövs. Måste bara ge mitt lata arsle en spark så jag kommer igång.

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0