Jäkla förkylning!

Idag har förkylningen blivit värre.. Har sovit jätte dåligt i natt, jag som verkligen behövde sova ikapp lite.

Det positiva med dagen är att solen skiner för fullt. Det negativa är att jag inte kan utnyttja dagen som jag vill. Sitter i mitt fönster just nu. Solen har inte riktigt kommit runt huset än, men trädgården nerför är fylld av sol. Kan ju trösta mig med att det blåser ganska mycket, så det är nog inte så varmt som det ser ut. Hade faktiskt tänkt ut och promenera i det fina vädret, men vill bli av med förkylningen så fort som möjligt så jag får väl hålla mig lite lugn. Men en kort ridtur blir det nog, även om jag inte borde. Vill verkligen göra nånting nu när solen letat sig hit.

Rummet är fortfarande inte städat, men jag har faktiskt börjat plocka lite. Funderar på att ut med hästen först och sen gömma mig inne och snygga till rummet. Vill inte riskera att solen tar skydd bakom nått stort mörkt moln innan jag hunnit ut..



(Min soliga utsikt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0