Läsa, läsa, läsa

Ni kanske kan gissa vad jag har sysselsatt mig med nu under senare tid.. ^^ Har kommit lite mer än halva boken. Lite oroveckande att för varje sida jag läser blir det färre kvar att läsa. Vill gärna inte att boken ska ta slut, samtidigt som jag bara vill läsa. Som tur är så var jag och Linn och kollade på Islandshäst tävling (Firmakeppnin) i Mulde ridhus i lördags. Så där gick det år flera timmar av trevlig sysselsättning. Sen har jag ju min underbara häst som måste motioneras och skötas om.
Det är nog tur det, annars hade boken nog varit slut nu. Försöker att inte hasta mig igenom den, jag vill liksom dra ut på det.

Easy kommer fortfarande ihåg att man kan lyda utan huvudlag. Gårdagens utrustning bestod enbart av en halsring. Väldigt mysig ritt. Något annat som är väldigt trevligt är att vi lyckades ta några öppna-steg under vår halsringsridtur. Undrar om det finns nått härligare sätt att rida på. Att kunna göra samma saker som man gör med sadel och träns, enda skillnaden är att jag, klumpeduns, har det en aning besvärligt i traven och att han slipper massa onödiga grejer.

Kan också medela att min cheescake blev väldigt god ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0