Popcorn poppade och packade

Nu är jag redo att bege mig ut i stora världen! Popcornen ligger i en påse i väskan, och väntar på att få komma ut i solljuset. Dom vet dock inte vad enda skälet för att få lämna påsen är.. Att bli uppätna!

Har packat klart. Borde ha börjat packa lite smått redan i onsdags, men så smart och duktig är inte jag :P  Men det blev klart till slut. Hästen är rastad, hoppas att han lyckades göra av med tillräckligt mycke energi för att klara sig en vecka. Eller i alla fall några dagar. Så som han sprang så.. Tog en sväng på Heden och marken var jätte bra där, så han har fått springa. Ha såg väldigt nöjd ut efter ritten. Ska pussa honom (och Bulan) hej då innan jag åker i morgon. Undrar om han kommer va vaken :P

Nu borde jag sova i stället för att skriva en massa här, men känner att jag vill hinna skriva ett inlägg nu innan resan. Kommer hem natten mellan lördag/söndag nästa vecka och då lovar jag att berätta det mesta från resan. Kanske finns några gobitar som jag behåller för mig själv ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0