Seg men mysig dag

Åkte in till stan för att se Madde och hennes innbandylag spela en kvalmatch vid halv ett. Var  jätte kul och spännande. Tyvärr lyckades Hässelby göra 12 mål och Hansa inget.. Tyckte Hansa hade flera bra chanser men lyckades inte riktigt få till slut knorren mot mål. Spelmässigt så tyckte jag att de var ganska jämt.

Efter matchen runt halv tre gick jag ner på Adelsgatan. Gick förbi Skafferiet i hopp om att det skulle vara öppet så jag kunde ta en liten fika och kanske få en liten pratstund. Det var stängt.. Promenerade i innerstan, gick nerför Domkyrkan och förbi Botaniska trädgården (ganska dött där än så länge). Snirklade mig närmare muren och följde den till höger, tillbaka mot bilen. Gick förbi Ringduvan för att se om dom hade öppet, stängt där med. Gick tillbaka till Adelsgatan och gick hela den och fortsatte bort till ICA Atterdags, köpte en påse nappar och en chokladkaka. Sen promenerade jag tillbaka till bilen. Blev en promenad på 1,5 h ungefär.
Bara två timmar till att tidsfördriva innan Levides fotbollsmatch börja. Satt i bilen och läste en bok och smaskade lite godis i ungefär en 1 h, sen brummade jag bort till Rävhagen. 1 h kvar till matchen, kom dit lite innan pappa och mamma. Blev en promenad till med mamma, Emelie och Zicco i väntan på att matchen skulle börja. Vi gick nog i 45-50 min skulle jag tro.

Levide vann matchen med 1-0   =D

Varit en seg dag, men ändå väldigt mysig och rolig. Blev väldigt mycket promenad. Kände det i benen när jag kom hem. Får se om det märks i morgon ^^

Fick en liten inbjudan av Emelie att komma och träna med Hemse (Fotboll) på Hemses grusplan på torsdag. Väldigt lockande, men har inte bestämt mig än. Måste leta fram massa träningsgrejer först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0