Sida för sida..

Ja, sidorna blir allt färre i boken. Hade det inte varit för lördagens Islandshäst-tävling och att min lilla polle behöer skötas om så hade boken nog varit slut för länge sen.. Vill inte att den ska ta slut, så jag försöker lägga band på mig och inte läsa oavbrutet  i den ^^. Inte alltid så lätt. Vill gärna läsa lite nu innan jag ska sova. Men det närmar sig en väldigt spännande del, så skulle jag börja läsa nu så är jag rädd att jag inte kommer kunna sova på väääligt länge, så jag gör nog bäst i att avstå :P

Har simmat lite på Hemsebadet idag. Mikaela skulle på Rödakorsets föreningsbad och behövde chaufför. Har lite ont i halsen, början till förkyling kanske (?), men vill inte missa gratistillfälle på badet. Blev 35 min simning non stop och efter det softade jag i den lilla varma bassängen. Var jätte skönt fick egen bana att simma på och det var väligt lite med folk i resten av bassängen. Två tränade simning och så var det två till som hade lite "Fri hopp och lek". Mikaela och några till gömde sig inne i lilla bassängen.

Åker snart iväg med klassen till Amsterdam, Bryssel, Hamburg. Åker på lördag, det är väldigt snart lyckades min lilla hjärna komma fram till. Passet är fixat (eller snarare kollat att det inte blivit ogiltigt..) och försäkringskort beställt. Så det mesta är nog som det ska. Nu är det bara värsta biten kvar.. Packningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0