Duktig häst i alla fall

Har varit en så otroligt seg dag idag. Allt kändes bara fel och jobbigt så fort jag vaknade.
När jag kom hem efter skolan var jag jätte trött. Gick upp och bäddade ner mig i sängen och såg ett avsnitt av SATC (har bara några få avsnitt kvar på sesong 6), sen såg jag lite på några danser i Step up 2. Var så skönt att bara få ta det lugnt och mysa en stund.

Hann dock bara ligga där ca en timme, sen brumma jag bort till stallet för att sen åka iväg med Easy till Ekeskogs Gård. Dagen kändes faktiskt bättre så fort jag kom bort till stallet. Idag fick vi jobba med Sluta vid hand, Var lite trixigt, men det gick. Easy hade inga problem alls när Mariana visade med honom, så det är bara jag som måste lära mig att göra rätt så han gör rätt.

God Natt *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0